11.02.2020

Asiakkaalta saatu kiitos antaa potkua!

Positiivinen palaute hyvin tehdystä työstä ilahduttaa aina. Asiakkaan kiitokset vahvistavat yrittäjän ajatuksia siitä, että työ on tehty asiakkaan toivomalla tavalla, ja että työstä oli asiakkaalle oikeasti hyötyä. Tässä esimerkki palautteesta, jonka Teetutkimus.fi sai asiakkaaltaan:

”Oikein iso kiitos sinulle Satu ammattitaitoisesta ja todella sujuvasta yhteistyöstä! Kollegat olivat tämän päivän esityksen jälkeen todella vaikuttuneita ja useampi heistä totesi, että esityksesi oli erittäin kiinnostava ja helposti seurattava ja graafit todella informatiivisia. Joten onnistuit työssäsi enemmän kuin hyvin!” Saima Joutsiniemi, Customer Relationship Manager, DRA Consulting Oy.

Teetutkimus.fi teki DRA:lle asiakastyytyväisyystutkimuksen syksyllä 2019. Tutkimuksen valmistuttua Satu Wivolin esitteli tutkimuksen tulokset DRA:n johdolle. Kun tulokset kerrotaan sanallisesti ja selkokielellä, on asiakkaan helpompi poimia tuloksista juuri heille tärkeimmät asiat.

Teetutkimus.fi kiittää DRA:ta positiivisesta palautteesta!