Mia Hirvelä 24.10.2022 Betyget för kundupplevelsen säger inte hela sanningen Mia Hirvelä 16.05.2022 Försäljningssamtal får inte maskeras som undersökningar Satu Wivolin 07.02.2022 Felmarginalen och vad den innebär Satu Wivolin 24.01.2022 Glöm inte att kommunicera undersökningsresultaten! Satu Wivolin 26.08.2021 Kundupplevelse är mer än kundtillfredsställelse Satu Wivolin 26.05.2020 Låt kunden vara med och påverka Satu Wivolin 04.05.2020 En positiv effekt av corona – folk har mera tid Mia Hirvelä 24.02.2020 En omsorgsfullt utarbetad rapport är undersökningens höjdpunkt Satu Wivolin 18.02.2020 Svaret är precis så bra som frågan Satu Wivolin 11.02.2020 Gör gratisverktygen på nätet människan överflödig? « 1 2 »