Mia Hirvelä 10.05.2023 ELY-keskuksen Konsultointipalvelusta potkua yrityksen kehitystyöhön Mia Hirvelä 24.10.2022 Asiakaskokemuksen arvosana pelkästään ei kerro koko totuutta Mia Hirvelä 16.05.2022 Myyntipuhelua ei saa naamioida tutkimukseksi Satu Wivolin 07.02.2022 Virhemarginaali, ja mitä se tarkoittaa? Satu Wivolin 24.01.2022 Älä unohda hyödyntää tutkimuksen tuloksia viestinnässä! Satu Wivolin 26.08.2021 Asiakaskokemus on enemmän kuin asiakastyytyväisyys Satu Wivolin 26.05.2020 Ota asiakas mukaan kehittämään Satu Wivolin 04.05.2020 Jotain hyvää koronasta – ihmisillä on enemmän aikaa Mia Hirvelä 24.02.2020 Huolellinen raportti kruunaa tutkimuksen Satu Wivolin 18.02.2020 Vastaus on juuri niin hyvä kuin on kysymyskin « 1 2 »